Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

torsdag 26. desember 2013

Lowe Alpine Appalachian ryggsekk:

Lowe Alpine Appalachian ryggsekk:
 
Jeg fikk denne flotte ryggsekken tilsendt fra Hekta På Tur litt tidligere i vinter. Jeg er i ferd med å teste ut sekken. Jeg har ennå noen turer igjen, før jeg skriver ferdig testen. Det jeg allerede kan si, er at du får en bra sekk for de få kronene du betaler for den. Jeg kan i farten trekke frem den fantastiske gode bærekomforten denne sekken har.
 
Siden det snart er nyttår, er det sikkert mange der ute som har det å komme seg mer ut i naturen som nyttårsforsett. I den sammenheng vil jeg bare tipse om de gode tilbudene Hektapåtur ofte kjører på denne sekken. Følg med regelmessig på nettsiden, og du vil finne mye nyttig til svært reduserte priser.
 
Kjempegod service og raske leveringstider setter i alle fall jeg pris på!
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar