Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

lørdag 7. desember 2013

Troll Collection As

Troll Collection AS

 
Julaften kom tidlig i år. I går kom nemlig pakken fra Troll Collection AS i posten. I pakken var det klær til begge mine smårollinger. Jeg ble overasket over hvor mye klær jeg egentlig fikk. I eska var det kjeledresser, ulltøy, votter, luer, undertøy, regntøy, sokker, og mye mye mer.... For å være helt ærlig så har jeg ikke fått oversikten helt ennå ;) Jeg så allerede ved utpakkingen noen praktiske detaljer jeg ikke har sett på barnetøy før. Dette vitner om at Troll er kvalitetsbevisste og er opptatt av å levere gode varme klær til barna.
Jeg skal innimellom skrive litt om de ulike klærne, samt legge ut noen bilder her på bloggen.
 
Til slutt vil jeg takke Kirsten hos Troll Collection AS for generøsiteten og utvelgelsen av de fine klærne.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar