Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 4. desember 2013

Alfa Bever Pro:

Alfa Bever Pro:
 
 
Etter flere uker med halsbetennelse og forkjølelse fikk jeg endelig en opptur i dag. I dag kom nemlig mine nye Alfa Bever Pro i posten. Jeg har fått med meg Alfa som sponsor de neste to årene. Jeg ser veldig frem til å teste ut disse skoene, som jeg har hørt så mye positivt om. Skoene skal få seg en fjelltur til helga, om formen er sånn høvelig da.
 
Jeg har brukt Alfa's arbeidsstøvler i mange år og gjør det fremdeles. Arbeidsstøvlene er jeg veldig fornøyd med. De er slitesterke og holder seg tørre under alle forhold. Jeg har stor tro på at jeg kommer til å bli veldig fornøyd med fjellstøvlene også. En nærmere beskrivelse av skoene og test kommer etter hvert.
 
 
 


Oppi skoesken fant jeg litt informasjon om sko-vedlikehold fra Alfa. Jeg synes dette var interessant så jeg tok bilder av dette. Jeg vet ikke om det er lesbart, men legger man godviljen til...
Spesielt det om skoråd var interessant.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar