Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

lørdag 11. januar 2014

Sel:

Havert:
 
 
I går tok jeg meg en tur ned til sjøen. Turen var ment som en ren avslappingstur uten noen spesiell mening. Med meg på turen hadde jeg ryggsekken som jeg fikk fra Hekta på tur. Jeg driver for tiden å tester denne. Testingen er for så vidt ferdig og det kommer forhåpentligvis et innlegg om dette i løpet av helga.
Helt ytterst på neset jeg var på så jeg en hel del sel drive å leke seg i det grunne farvannet. Det finnes sju selarter i norske farvann, men det er i hovedsak de to kystselartene Steinkobbe og Havert som er vanligst. Bildene er av Havert. Jeg kunne telle 15stk på det meste....Jeg fikk mange gode muligheter med kameraet, men det nytter ikke når stresset melder seg og kameraet står feil innstilt......


Det var ikke store bevegelsen som skulle til før alle hodene plutselig forsvant med et plask...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar