Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

fredag 29. november 2013

Test av Twentyfour superundertøy:

Test av Aktivio superundertøy fra Twentyfour:
 
Jeg pleier ikke kjøpe det billigste jeg finner av sånne plagg, men dette tilbudet kunne jeg ikke la gå fra meg. Vanligvis kjøper jeg ullundertøy. Dette består av 100% polyester og er en unisex modell. Settet kjøpte jeg på Sport 1 for 100 kr. Det er vel det rimeligste jeg noen gang har kommet over.
Jeg har prøvd klærne i en liten periode. Jeg har vært gjennomvåt, svett og kald i tøyet.
 
 
 
Fordeler:
 
 -  Transporterer fuktighet bra
-  Genser og bukse levert som sett
-  Prisen
- Greit til hverdagsbruk og jobb
- Behagelig
 
 
 Ulemper:
 
-  Oppleves veldig kald når blir våt
-  Mangler hals på trøye
-  Tynn
- Blir fort kald selv ved temperaturer ned mot minus.
 -  Mer svettelukt i kunstfiberplagg enn i ullplagg
 
 
 
Konklusjon:
 
Dette er et rimelig alternativ til undertøy, spesielt til hverdagsbruk og dagsturer med temperaturer på få minusgrader. Jeg ville ikke valgt noe som dette om jeg skulle ut på tur over flere dager. Da er det ull som gjelder. Billig og helt greit alternativ.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar