Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

søndag 17. november 2013

Sponsor til de minste:

Sponsor til de minste:
 
 
 Når man har barn med på tur er man avhengig av skikkelige og varme klær. Jeg har tenkt lenge på å skaffe meg en sponsor til barna mine. Etter en hyggelig dialog med Kirsten fra Troll Collection var de veldig positive til å være med på å sponse småtrollene mine med utstyr.
 
Med skikkelige klær, spesielt for de aller minste, gjør at det er mye lettere for oss å dra på tur når det er kaldt og hustrig ute.
Jeg kjenner ikke til Troll Collection fra før, men ut i fra det jeg kan se på nettsiden, er dette bra saker. 
Jeg gleder meg til å teste ut klærne. Det vil komme utfyllende tester fra mine erfaringer etter hvert.
 
Trykk på linken i teksten, eller logoen til høyre for å sjekke ut nettsiden deres! 
 
Jeg klippet ut litt informasjon om firmaet her:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar