Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

lørdag 2. november 2013

Bygevær:

Bygevær:
 
Det er vekslende vær her i Lofoten for tiden. Tidlige kvelder fører naturlig nok til at det blir mere innetid enn normalt. Deler av denne tiden bruker jeg til planlegging av nye turer. Det er viktig å ha planene i orden. Og ikke minst backup- planene....
 
Jeg var en liten rusletur med ungene tidligere i dag. Meningen var å ta noen bilder av stokkender eller noen svaner. Opp i alt maset og kjaset glemte jeg utrolig nok kameraet...
 
Har tatt lite spennende bilder i det siste. Etter en leterunde på Pc'n fant jeg dette bildet på harddisken. Bildet tok jeg sist helg, og det viser kraftige snøbyger som er på vei inn mot land.
 
Jeg har alltid vært fasinert av dårlig vær. Utfordringen er jo at det er så kjipt å stå i regn og vind å ta bilder....får vel prøve å bli litt flinkere til dette i tiden fremover.
 
Satser på en mini-tur i morgen. 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar