Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

tirsdag 18. februar 2014

Pakking til fjellturen:

Pakking til fjellturen:
 
Pakkingen begynner å ta form. Egentlig er det meste på plass for min del. Jeg mangler bare noe småtteri til turen i Øvre Dividal nasjonalpark. Startskuddet går på søndag. Jeg svinger da innom Evenes flyplass og henter min gode venn og turkompis, Frode. Turen går så direkte inn til Frihetsli i Målselv kommune, hvor vi parkerer bilen. Vi har tenkt å bli oppe i parken en ukes tid. Får bare håpe værforholdene ikke blir for tøffe, slik at vi ikke kommer til med fiskestengene på isen...For på denne turen skal stor-røya leve farlig.......
I følge langtids-værmeldingen på Yr og Storm ser det lovende ut så langt. Det er ikke meldt om sterk vind, ei heller om mye nedbør. Vi får håpe dette stemmer. Vi er høyt til fjells, og alle vet jo at været i slike høyder skifter på et blunk.
Litt utfordringer er jo alltid gøy. Vi er forberedt på det meste....
 
 
Renset bensin som jeg har kjøpt inn til Frode. Det er naturligvis vanskelig å få dette med på flyet :)

2 kommentarer:

  1. God tur og lykke til med fisket. Gleder meg til turrapporten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får krysse fingrene for at været holder... Turrapporten kommer selvsagt på bloggen ;)

      Slett