Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

fredag 14. februar 2014

Gode ull-sko for teltlivet vinterstid:

Gode ull-sko for teltlivet vinterstid:
 
Jeg driver for tiden å planlegger en ukestur til Øvre Dividal nasjonalpark. Turen er rett om hjørnet, og i den forbindelse har jeg vært på utkikk etter et par varme og gode ull-innesko. Jeg vet at det er flere varianter å få kjøpt på markedet. Generelt over synes jeg at prisen på slike ullprodukter er i overkant høye. Disse skoene er i 100% ull og koster ikke mer en 199,-. Det er en pris jeg synes er grei. Holdbarheten på slike ull-sko er nok ikke evigvarende, men for teltlivet og inne i soveposen gjør de helt sikkert jobben. Jeg gleder meg til å prøve de ut, og kommer selvsagt med en mer utfyllende test om litt...
 
Så, da er det vel bare å hive seg i pakkingen igjen......
 
 
Kjøpte disse på butikkjeden Life i Svolvær sentrum. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar