Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

torsdag 20. februar 2014

Nordlys i nord:

Nordlys i nord:
 
Det var meldt stor nordlysaktivitet i Lofoten i kveld. Det stemte veldig bra med meldingen. Lysshowet var helt spektakulært så lenge det varte. Det var nordlys på hele himmelen, og jeg fikk en følelse av å være midt i et eventyr.
  Etter en runde med kameraet fikk jeg mange flotte bilder. Trodde jeg....Etter at jeg får bildene opp på pc'en ser jeg at nesten alle er av dårlig kvalitet. Typisk. Det er så kjiipt at de flotte motivene, og potensielle fine bilder blir ødelagt av ei dårlig linse. Tror nesten ei ny linse seiler opp på en solid førsteplass på ønskelisten...
 
Bildet under er det eneste bildet av "visbar" kvalitet.
 
 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar