Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

søndag 16. februar 2014

Familietur på nysnø:

Familietur på nysnø:
 
 
 For ei stund tilbake var vi på tur i granskogen. Alle inkludert Ozzy var med. I sekken hadde vi pølser. Det er alltid en fordel når de små er med. Veden til bålet hadde jeg kappet klart i forveien, slik at vi ikke trengte å vente unødig lenge på varmen. Jeg mener å huske at det var ganske kaldt på denne turen. Jeg husker ikke eksakt, men 7-8 minus var det sikkert. Bålkjelen ble raskt plassert over flammene. Kjelen er en rustfri gammel kaffekjel som jeg har hatt i mange år. Jeg tar alltid denne med meg på slike småturer, når tyngden på sekken ikke betyr noe.Varm kakao til de små, og kaffe til de store ble servert atter en gang, fra den gode gamle kjelen.
Flott og koselig tur.
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar