Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

fredag 15. juni 2012

Potensielt området:

Fisketur til nytt potensielt området:


Jeg tok med meg fiskeutstyret og gikk til fjells. Destinasjonen for turen var et lite vann ikke langt fra der jeg bor. Denne plassen er litt ukjent for meg, men jeg har hørt at det skal være fisk av god kvalitet i dette området. Området har flere potensielle småvann så her er det bare å prøve seg frem. Jeg begynte med det største vannet. Så har jeg bare resten igjen.....

Vannet er ikke så stort, men det så ut til å være rimelig djupt midt utpå. Det kan tenkes at det står en gammel bestefar der ute et sted......
Det jeg fikk var ikke rare greiene. Noen små ørret på ca 300 gram og et par små røy i samme størrelse. Røya er etter min mening vår flotteste fisk. Flotte farger og god i smaken. Min favoritt!



Går det an å bruke fiskefeber som unnskyldning for å ta en egenmelding??



Det var kaldt og surt da jeg kom frem. Det fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær....





Jeg brukte anledningen til å teste ut mange nye sluker på min runde rundt vannet. Svart sildesluk med gule prikker så ut til å være en innertier her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar