Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 6. juni 2012

Familietur med telt og ny lavvo:

Overnattingstur med ny lavvo:


Med nyinnkjøpt lavvo og telt var vi klare for en liten test tur.
I helgen var det fint vær og vi bestemte oss for en overnatting lørdag/ søndag.
Jeg med min nye lavvo, og min svoger m/ familie med sitt nye telt.
Vi fant oss en fin plass med sandstrand for ungene. Været startet bra med sol, men ble litt dårligere ut på kvelden, da det blåste opp. Litt surt ble det på søndag....
Ellers en kjempefin tur.



Lavvoen fungerte bra. Den virket stabil med bare 2/3 av bardunene festet. Jeg reagerte litt på at det manglet plugger til alle bardunene. Jeg skal sjekke opp om dette er vanlig....




Nesten hele gjengen til stede. Alle med et smil om munnen......



Ungene storkoste seg ute hele dagen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar