Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

søndag 13. mai 2012

Test av Lowe Alpine gamasjer:

Test av Lowe Alpine gamasjer:

En liten test av mine gamasjer. Gamasjene har jeg brukt i tre sesonger. De er av kraftig materiale. Gamasjene har Ykk glidelås og borrelås som ekstra sikring. Dette fungerer bra, men jeg opplever at de er litt vanskelige å ta på. Spesielt om du har 45 i sko, eller større....
Gamasjene har fungert nesten feilfritt. Jeg har hatt et lite problem med at den ene sømmen til borrelåsen har revnet litt. Dette gjør at jeg må ta den på med forsiktighet. Jeg skal  ordne dette før neste skisesong... Jeg hadde tidligere noen gamasjer fra Stormberg, men disse holdt ikke mål sammenlignet med Lowe Alpine sine!


Fordeler:

- Slitesterke
- Solid Fotreim
- Gode innstramminger

Ulemper:

- Litt dårlig søm ifbm borrelåsen
- Dyre i innkjøp
- Tung å ta på






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar