Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 23. mai 2012

Fisketur i ......vann:

Årets første fisketur....med resultat...

I går skulle jeg egentlig prøve meg på småørreten. Etter 5 kast bet denne ruggen på sluken....1,2 kg viste vekta. Akkurat det samme som den gamle rekorden, typisk!
Jeg pleier aldri å dra med meg håven, men i går var jeg glad jeg gjorde det.!
Fisken hadde noen livlige utras og jeg kjørte den i flere minutter før den til slutt havnet i nettet.


Litt slank, men fisken var i god kondisjon. Rød i kjøttet var den også. Den havnet på grillen i dag.....mmm, kjempegodt!

Favorittsnella! Jeg bruker fireline 0,15mm. Etter at jeg byttet bort mono sene med multifilament line har jeg redusert slukkostnadene betraktelig.


Ossy er alltid med! Han koser seg alltid på tur.


Så, på kast 9 fikk jeg enda en på sluken. Denne viste seg å være hakket større enn den første. 1,3kg viste vekta på denne...Ny pers på ørret. Også denne hadde noen heftige utras. Gøy å høre bremsen hyle......

Vannet i kveldstemning...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar