Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

mandag 21. mai 2012

Barstrand:

Rekognoseringstur til Barstrand:


Rett før 17. mai var jeg en liten tur for å sjekke fiskemulighetene ved et lite vann på Barstrand. Dette er et forholdsvis lite vann som ligger i en høyde av 200 meter. Jeg hadde på følelsen at det kanskje var is der oppe ennå. Jeg hadde rett.! Isen lå tykk som bare det, med unntak av utoset....
Her skal jeg igjen når isen er gått. Et par dager til så tenker jeg at de fleste vanna i lavlandet er isfrie....



Fossen renner fra Barstrand vannet. Bildet tok jeg på veien opp.

Som dere der er bildene veldig uklare. Dette skyldes sterk vind oppe ved vannet. Utrolige vindkuler som kom fra fjellene.

Fra toppen og ned. Her ser vi mot Kleppstad og Sydalen.


Islagt noen dager til....


Håp om varmere tider......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar