Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

mandag 14. mai 2012

Real vs Eldorado turmat:

Test av turmat:


Jeg har tidligere prøvd flere typer turmat- poser (slike som man kun tilsetter vann).
Alle de jeg tidligere har prøvd har ikke holdt mål, sammenlignet med Real turmat posene.
Her en dag kom jeg over en type turmat jeg tidligere ikke har prøvd. Merke er Eldorado, og prisen var nesten halv pris av hva Real- posene koster. Eldorado innfridde og vant pasta- testen!!

Fordeler:

- Billig (husker ikke prisen. Jeg skal oppdatere neste gang jeg handler)
- Ca like mye mat som i Real posen
- Like enkel og like grei som den gamle Real traveren..
- God på smak
- Nok mat (for meg)


Ulemper:

- Ingen




Jeg skal oppdatere bloggen etter hvert som jeg prøver ut de ulike variantene.

4 kommentarer:

  1. Kass butikkkjede er det som selger eldorado?

    SvarSlett
  2. Eg huska ikkje farr...ska kikka innom neste gong eg e der.

    SvarSlett
  3. Det er Norgesgruppen som fører Eldorado (Kiwi, Spar, Meny osv.)

    Har ikkje høyrt om dette produktet før, så ser fram til at det kjem i butikken her óg.

    SvarSlett
    Svar
    1. beklager sent svar. Tror det va på Joker jeg kjøpte mine pakker...

      Slett