Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

mandag 13. august 2012

Trolldalen:


Trolldalen:

 Sist lørdag fortsatte jeg å lete etter mitt lille private vann med muligheter for storfisk. Drømmen har lenge vært å finne et lite og bortgjemt vann som huser fisk med bra kvalitet. Grunnen til jeg at valgte akkurat dette området denne gang var at jeg fikk et lite tips om at han trodde det var et lite vann med stor fisk i "den retningen"....Det er nok for meg. Kartet ble brettet ut og planen lagt.

I området er det flere små vann på rekke og rad, og så absolutt muligheter for stor fisk. Dette er er et frodig område på denne årstiden, og det kan til tider være sleipt og glatt på veien opp. De to midterste vanna er forholdsvis djupe så mulighetene er så absolutt til stede for bra fisk. I det nederste av de to midterste fikk jeg flere småfisk. Alle på noen hundre gram. Disse fikk friheten tilbake, PÅ LAND!
Det ene vannet fikk jeg derimot ingen småfisk, men hadde flere gode rykk i snøret. Dette vannet virket som det djupeste av samtlige, og jeg har planer om en ny tur her.

Trolldalen er navnet på området rundt de øverste vannene (trolldalsvatnan). Dette er en fantastisk flott plass. Jeg fikk se lite av omgivelsene i kring pga av lavt skydekke. Det er da GPS'en kommer til sin rett!!
Her skal jeg igjen, og da skal jeg også innom Penningsvatnet som ligger i nærheten.



Vikjordvatn



Trolldalsvatnan

Trolldalsvatnan
Urtjønna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar