Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 8. august 2012

To favoritter:

To favoritter...

På jakt etter laksen. Med en liten sval bris og lettskyet vær bar det i dag ut på et vann i nærheten. Jeg har en lavvo stående her inne i enden av dette vannet. Jeg tok turen innom lavvoen som en pause i fra all fiskingen. Det var storm her i området da vi var borte på ferie. Jeg var spent på om lavvoen i det hele tatt stod oppe. Jada, uten en skramme faktisk.... På turen opp til lavvoen fant jeg også masse blåbær.. favoritt bærene mine.
Det ble lite laks på turen. Jeg prøvde meg litt på storørreten, men fikk faktisk noen av de minste jeg noen gang har fått...
I det jeg skulle sveive inn sluken etter en stund med dorging, bet det akkurat i det sluken gikk opp av vannoverflaten. En flott sjøørret rundt kiloen viste seg flere ganger, men i det jeg skulle lande den stakk den av sted.
Det blir blåbærtur i morgen!!



To favoritter.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar