Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 16. oktober 2013

Lett å billig liggeunderlag:

Lett å billig liggeunderlag:


 Dette pleier jeg å ha med meg på tur. Spesielt når jeg har hunden med. Dette kjipe liggeunderlaget kjøper jeg på Jysk. Jeg har også sett det andre plasser. Muligens at Europris har dette. Det koster rundt en 50 lapp og veier 128g. Det er ikke all verdens å dra på ekstra. Jeg bruker det i forteltet, slik at bikkja har noe godt å sove på. Samt under pauser underveis. Dette er såpass billig at det har nærmest blitt en forbruks ting for meg. Er du også den ekstreme gramjegeren kan sikkert to slike oppå hverandre gjøre jobben. (ikke noe for meg, for å si det sånn) 
 Ulempene med dette liggeunderlaget er at det for blir deformert og har lett for å revne.
Greit å bruke det til:
-Sitteunderlag
- Hodepute i teltet
- I forteltet
- Liggeunderlag til hund
- Generelt til kortere pauser, eller foran bålet. Så slipper du å ødelegge Thermarest'n....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar