Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

tirsdag 22. oktober 2013

Bergans alpinist ryggsekk:

Nytt Hoftebelte:
 
Etter en mail til Bergans hvor jeg forklarte problemet mitt med sekken, dukket denne opp i posten. Gratis!. Det er bra service. Jeg brukte en god halv time på å bytte ut det gamle hoftebeltet. Jeg visste ikke at det var så mye skruer på sekken....
Oppbyggingen av selve sekken synes å være solid. Jeg så under demonteringen at selve skaden ikke hadde fått voldsomme konsekvenser om stroppa hadde røket. Uansett, nå vet jeg i alle fall hvordan sekken er oppbygd i detalj :)  
 
Jeg driver for tiden å leter etter ny sekk. En sekk som er lettere en Alpinisten hadde vært å foretrekke. Alpinisten er tung så her er det er flere kilo å spare på en annen god sekk. Det må være en stor sekk som tåler rundt 30 kg. Jeg har en modell i tankene, så får vi se om Hektapatur har den inne på lager... 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar