Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

torsdag 18. oktober 2012

Ny villmarking:

Ny villmarking:
 
 
I natt ble jeg på nytt pappa til ei lita velskapt jente.
 
Jeg gleder meg til tiden fremover. Selv om det naturligvis den første tiden blir litt mindre med turer, ser jeg fremover og gleder meg til å ta med meg begge døtrene mine på fisketurer og overnattingsturer med telt.
 Det er viktig med rett innstilling og familie bør ikke være noe hindring. Ungene synes det er kjempe artig ute i naturen. Min første datter liker seg allerede godt på tur, både med fisking og fjellturer generelt. Oppskriften på en vellykket tur med barna er ganske enkelt å gjennomføre turen på barnas premisser.
Litt "lokkemat" er også viktig for at barna skal kose seg.....
 
 
Bilde er fra  forrige vinter...

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar