Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

torsdag 26. april 2012

Avslapping i fjæra:

Avslapping i fjæra:

Siden det i den siste tiden har vært strålende vær her i nord, måtte jeg jo selvsagt ha meg en tur ned i fjæra og utforske nærområdene omkring. Denne plassen jeg fant (på bildene under) ligger øde til, og det er akkurat det jeg liker.... Det er på slike steder jeg hiver av meg t-shorten......Jeg vil jo ikke risikere at folk skal få sjokk ;) Her er det fine strender, og når fjæra er på det laveste kan en gå flere hundre meter utover. Faktisk kan en gå over til andre små- øyer, men en må være kjapp, for vannet kommer fort når det først begynner å flø.....


Ozzy i full galopp i mot eieren....



Jeg er heldigvis litt brunere nå. jeg sovnet faktisk her i over en time....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar