Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

fredag 2. desember 2011

Test av sko:

Varg Raistegaisa:

Jeg har en liten plan om å skrive en del om turutstyret mitt. Testene er mine egne meninger, og det er jeg som har testet utstyret i første omgang. Er det andre testpersoner inne i bildet vil jeg opplyse om dette når den tid kommer.

Jeg synes det virker logisk at jeg skal begynne denne test- rapporteringen med akkurat den tingen som har mest betydning for en vellykket tur, nemlig skoene. Skoene jeg har brukt, og bruker fremdeles på mange turer, er av typen Varg Rastegaisa. Dette har vært noen supre sko helt frem til den dag i dag. Jeg har brukt skoene på utallige turer i løpet av en periode på 3 år.

Det jeg kan trekke frem av positive ting vil være:

- Solide og tåler juling
- Tørker forholdsvis hurtig
- Gode snøringer
- Gode såler og solid gummikant rundt skoen
- Har god vanntetthet. Spesielt de to første årene

Det jeg kan trekke frem av negative ting vil være:

- Forholdsvis dyre
- Litt vanskelige å gå inn ( husk gnagsårplaster og sportstape...)
- Kanskje litt vanskelig å finnne utenom på nettet
- Litt tunge
- Kan virke litt løse på foten

Dette er sko jeg kan anbefale for dere som er ute etter sko uten Gore tex. Kjempegode sko alt i alt.





Mine gamle gode Varg sko!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar