Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 18. september 2013

Karmøys utmark:

 
 Karmøys utmark:
 
Jeg har tusenvis av gamle papirbilder som jeg har gjemt opp gjennom åra. I vinter tok jeg en runde å scannet over noen bilder. De fleste bildene er fra gamle turer. Disse to bildene er fra en vekkgjemt plass i vest Karmøys utmark.... Plassen er utformet slik at berget skrår utover terrenget og skjermer for vær og vind. Foran åpningen er det tett med grantrær, slik at den er umulig å få øye på fra noen retning. På utsiden er det myraktig og et lite vann slik at det er nesten umulig å finne plassen fra den siden.
 
Dette er en plass jeg har vært ofte. Både med venner og alene når jeg har vært på jakt under dårlig vær.
 
På bildene under ser vi en god venn av meg, Kennet og guttungen. Jeg husker ikke eksakt når denne turen fant sted, men det er noen år siden....hvor blir tiden av?
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar