Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

fredag 28. desember 2012

Fjelltur:

Fjelltur:
 
2. juledag måtte jeg en tur på fjellet igjen. All den gode julematen gjør noe med samvittigheten, heldigvis.... Jeg klarte å klemme denne lille turen inn i mellom julepakker og middager, selv om jeg egentlig ikke hadde tid. Det har gått lang tid nå siden jeg har vært på tur. Nesten en måned. Jeg har prioritert husbygging i det siste.
Vi har hatt fantastisk vær her nord, med sol, blå himmel og kaaaaalt....Egentlig fantastisk turvær om en har tid!
 
Solen har endelig snudd og det går mot lysere tider. Skal tro om jeg gleder meg til lysere kvelder, skiturer, isfisketurer, våren, sol, kano.....Det er lett å la tankene gli ut :)
 
Og til slutt, så ønsker jeg dere alle et riktig godt nyttår!!!
Så kommer jeg tilbake med nytt stoff etterhvert.
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar