Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

onsdag 4. juli 2012

Trollfjorden:

Trollfjorden:


Jeg holder for tiden på med planlegging/ pakking til årets første lengre fjelltur. Pakking og klargjøring de neste dagene gjør at jeg får det travelt. Bloggen blir nedprioritert i en kort periode, men jeg lover å komme tilbake med flotte bilder og en turbeskrivelse...

Nedenfor legger jeg ved noen bilder fra Trollfjorden. Bildene er tatt i vinter (lite turister da vettu...)
Fjorden er et fantastisk skue!. Bratte blankskurte fjell stiger hundrevis av meter rett opp fra havet. Det er etter min mening den smale entreen som gjør opplevelsen så spesiell. Bør oppleves!!

Vi snakkes i midten av Juli!!







Inngangen til trollfjorden

Utgangen

Inne i bunnen av fjorden er det en liten kraftstasjon. Du skimter den så vidt i vannkanten, litt til høyre for midten.


Råflott!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade precis till din blogg...bilderna här ovan är fantastiska, vilken storslagen natur du omges av...Många fina bilder här på bloggen. Mvh Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager sent svar....
      Tusen takk for tilbakemeldingen. Du må ta turen til Lofoten en gang!!
      mvh
      Jens r.

      Slett