Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

torsdag 8. mars 2012

Luftetur med Paris pulk

Luftetur med Paris pulken:

Det er den 03. Mars og strålende vær. Dette er bare en liten luftetur med pulken. Det er viktig for meg å få meg minst en fjelltur i uken. Får jeg ikke dette, fungerer jeg ikke ellers i uken.....;)
Dette er en forholdsvis kort tur, men som allikevel byr på en del strabaser, for å komme opp "halsen" (første bildet under...)
Oppe på toppen var der så flott at jeg bestemte meg for å tilbringe nesten hele dagen her oppe.
 Etterhvert fant jeg ut at jeg ville prøve meg på en snøhule. Den fine skavlen ble etterhvert til en fin snøhule. Snøhulen ble kammuflert, for jeg tenkte at jeg kunne få bruk for denne litt senere i vinter.


Helloshalsen. Det var her jeg slepte med meg pulken opp.



På veien opp traff jeg på flere ryper.... Sporet i forgrunnen er sporet etter pulken.




Her ser dere begynnelsen på snøhulen. Denne ble etterhvert stor nok til å gå inne i. Inngangen ble tettet igjen, og posisjonen ble merket av i GPS'en. En fin rasteplass neste gang jeg er her oppe.





Flott utsikt mot Valberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar