Sponsor av Villmannsliv

Sponsor av Villmannsliv
Sponsor av Villmannsliv

lørdag 12. mai 2012

Sjøørret:

Sjøørret fiske:

Dagen i dag var egentlig planlagt til noe helt annet enn fisketur...På vei til Leknes i dag tok jeg turen innom en lokal sportsbutikk. Butikken er liten, men rommer allikevel det meste innen friluftsutstyr. Spesielt innen fiskeutstyr. Det var mark jeg egentlig skulle ha, men som alltid ble fristelsen for stor og jeg satt igjen med et lite arsenal av utstyr.....Noe jeg egentlig ikke trenger....

Det er sjøørreten jeg har tenkt å prøve meg på. Denne fisken har jeg aldri før fisket etter, men etter å ha lest en del om emnet virker dette som en veldig populær fisk å fiske etter.



Fiske trangen ble for stor! Jeg tok med meg jentungen, trosset det kalde jæ... været og stod å frøs en halv times tid, før vi vendte nesen hjemover igjen. Jeg får prøve å planlegge litt bedre neste gang. Kanskje i morgen??


Dette er en plass jeg har vært flere ganger før. Jeg har aldri fått noe her, men allikevel innbiller jeg meg at det står fisk i strømmen....Tidevannet lager en vanvittig strøm mellom holmene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar